Värvningsförsök från MP

Grön Ungdom verkar försöka värva Bigotta Ohlson på SvD Brännpunkt idag. Jag avser inte läsa artikeln men vill ändå framföra mina varmaste lyckönskningar till Grön Ungdom. Hoppas ni lyckas med värvningen! Sveriges borgerlighet behöver inga kvotfeminster.

3 svar to “Värvningsförsök från MP”

  1. Lars-Erick F Says:

    Haha, tja, kvotfeminism gillar inte jag heller. Men när man bortser från en del överdrifter åt det hållet så menar jag nog att Birgitta O är ett bra salt i den smaklösa röra som alliansen utgör…

  2. Populisten Says:

    Visst ger hon smak, men jag gillar inte den smaken.

  3. Kjell Says:

    Har själv ledsnat på henne. Är en av flera orsaker med folkpartiet som gör att det blir partibyte för mig i år.

Kommentera

