En dotter

Jag brukar inte skriva mycket om mitt privatliv, men nu gör jag ett undantag.

I söndags vid halvsju på kvällen blev min fru och jag föräldrar till vårt första barn, en alldeles förtjusande liten dotter. Det finns nog inte mycket att tillägga.

3 svar to “En dotter”

  1. mariafrisk Says:

    Grattis Grattis!! Njuut!

  2. larserick Says:

    Grattis!
    Och det kommer att finnas mkt att tillägga. Även om det mesta givetvis känns privat.

  3. Populisten Says:

    Tack båda två!

    Det kan nog föresten tänkas att ett och annat tillägg smyger sig in. 🙂

Kommentera

