Blogguppehåll

Under den korta tid som denna blogg funnits så har den lästs av ett inte helt oansenligt antal människor. De flesta har säkert hittat till den via de länkar som jag har fått upp lite var stans men en och annan av er kanske har börjat hitta hit av egen kraft.

Nu blir det dock ett kortare uppehåll i bloggandet. Imorgon kommer jag nämligen att gifta mig och sedan bär det av på bröllopsresa. Ni får ursäkta om jag hoppas att jag kommer att ha annat att tänka på än politik.

Men misströsta inte, om två veckor är jag tillbaka. Pigg, utvilad och säkert sugen på att börja ha åsikter igen.

Kommentera

